Kroppen lever sitt liv

Goddag!
 
Så här dagen efter en resa känns kroppen något sliten och är väldigt smärtpåverkad från topp till tå. Värst av allt just nu är de sega slem som samlas i luftröret på mig. Det gör mig inte bara hes utan allt hostande ger ju överansträning på bröstkorgen och det är riktigt smärtsamt!
 
Jag har dock trotsat kroppen idag genom att följa med Elwiirah ute en stund, men det var så kallt att vi fick gå in efter bara 30 min. Det kalla vindarna får mina händer till att frysa till is. Som tur har min underbara nya arbetsterpeut beställt värmehanskar till mig som bör komma i Maj någon gång. JAG LÄNGTAR! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0