Mot efterlängade Göteborg

Godmorgon!
 
Äntligen är dagen här då jag och pappa ska åka iväg till Leva och fungera mässan i Göteborg. Jag är otroligt glad och tacksam för att pappa tog ledigt för min skull. Det känns skönt att få komma iväg på lite äventyr nu när jag haft det väldigt tung de senaste veckorna dels mina sjukdomar men även av plötsliga händelser som kommer förändra mit liv för alltid. 
 
Min kropp mår la sådär idag, jag har bl svår huvudvärk och illamående. Dessutom domningar i övre kroppen och smärtor i höft och ben. Men jag är en fighter som ska besegra kroppen idag och faktiskt få ha roligt även om det kommer kosta de närmsta dagarna som troligen lär få tillbringas i sängen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0