Påskafton med soltrålar

Glad påsk på er!
 
Efter mycket tårar och massage kunde jag äntligen få några timmars sömn. Vilket gör att chansen för att jag ska somna mitt under firandet minskar. Smärtorna är fortfarande intensiva, men idag har jag börjat dagen med hög smärtlindring för att i tid kunna hindra försämring.
 
Nu ska jag frächa upp mig lite inför påskmiddagen. Elwiirah där emot har vart finklädd sen dag ett vi kom ut hit. Hon springer nämligen runt i sin gröna klänning jag köpte för 2 veckor sen. Hon har dessutom fått besök av påskharen som kom med en ny cykel till henne imorse som hon nu övar för fullt på. kramiz<3
 
Folk pratar om snö?! Här på ön har vi inget vit kallt på marken=)
 
Elwiirah´s nya cykel:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0