Skärtorsdagen har anlänt

Glad påsk på er!
 
Då var den efterlängtade påskhelgen här och det börja närma sig avfärd mot ön. Men innan dess måste jag åka iväg på behandling som förhoppningsvis får mig lite piggare och klar i huvudet för så som det är plågsamt. Jag ser knappt nått, allt är som en dimma och jag går in i precis allt, så fått blåmärken här och där.
 
Det ska naturligtvis bli skönt att komma ut till ön även fast resa kommer bli tuff nu när både bröstkorgen och benen strejkar. Fast första steget är att packa färdigt, vilket känns som en evighets projekt när alla viktiga mediciner, hjälpmedel ska med.kramiz<3
 
Två av mina påskkort jag skickat ut i år:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
hjjonsson.blogg.se

Söta kort!

2015-04-02 @ 14:39:25
URL: http://hjjonsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0