Tillbaka till vardagen

Godkväll!
 
Då var man hemma i stan igen och det är lika hemskt varje gång. Alla jobbiga ljud, allt folk och så dom förjävliga fiskmåsarna som inte ens fanns på ön. Det blir alltså mycket nya ljud att ta in som man inte hört under dagarna ute på ön. Fast jag ser mest framemot kompisträffen och en shoppingtur för att fixa lite nya vårkläder till min garderob.
 
Veckorna efter denna är jag rätt fullbokade med sjukhusbesök/undersökningar samt en mässa i gbg, så det kan bli så att jag inte lär blogga lika mycket som jag gjort nu under påsken. Jag har ju bara ca 12 skedar att använda dagligen och dem lär nog gå åt till de viktiga sakerna. kramiz<3
 
Sista natten på ön var mysig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Åh, så sött hon älskar moster! <3 Min älskade, älskade Prinsess som helt sjukt faktiskt blir 6-år imorgon. Stora tjejen <3 Mamma ska gosa dig imorgon mitt hjärta Elwiirah <3

2015-04-07 @ 21:18:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0