Då var det måndag igen

Tjo!
 
Om en stund ska jag bege mig till behandling och ja jag behöver den som mest nu. Det är dock inte lätt att ta sig dit nu på hösten när det blir en bussbyta som gör att jag måste åka så sjukt tidigt jämför med innan. så det tar emot att åka dit och speciellt när man är trött och små febrig i kroppen. Men jag ska försöka ordna med intyg till färdtjänst. Det är ju något jag kommer behöva om jag ska orka med behandlingarna utan att krascha mer än vad de ger så att säga.
 
Nu ska jag göra mig klar och dessutom försöka hinna inhalera lite, då det har slemmat igen totalt i hals/luftrör. Troligen beror det på kalla vindarna ute. Jag är nämligen lite känslig för det såhär års. Men det kan även vara en liten förkylning som börjar anfalla kroppen. Det återstår att se.kramiz<3
 
Livet är som en ros, alldeles vacker men ändå så taggig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0