Den nya veckan är igång

Goddag!
 
Då var veckans första behandling avklarad och det gick kanon tack vare att jag fick den manliga sköterskan som är hur trevlig som helst. Jag hade dessutom med mig TT som stöd i fall nått skulle gå snett, men som tur blev det inga tårar av ilska idag.
 
Ikväll står det rehab-bad på schemat och det är något jag gått och längtat efter sen i julas. Det är så kul att träffa gänget och samtidigt hålla i gång kroppen. Självklart tar jag det i min egna takt för att slippa krascha efteråt. Det är väldigt viktigt för oss med ME och Fibro att vi lyssna på kroppen. Visst det tar tid att lära sig sin egna gräns, men allt eftersom märker man att man faktiskt mår bättre av att stanna i tid än att överanstränga mig . Nu ska jag vila mig en stund, kramiz<3
 
Barnen vilar middag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

2015-08-31 @ 17:06:26
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0