En fighter som ger allt

Tjo!
 
Jag är fortfarande väldigt matt och undernärd. Detta trots att jag försökt äta och har lyckats behålla lite. Taramarna är fortfarande inte okej och ju mer tid som går utan att jag får vård ju sämre lär jag blir. Men hur ska jag kunna ta mig hem när jag mår såhär?
 
Vill absolut inte bli lika dålig som 2013, då det sluta med rullstol i 6 månader innan kroppen återhämta sig efter en svår infektion. Men som det är nu går jag samma öde som då. Vården vägrar ge mig vård tills det nästan är försent. Nu vill jag bara få ett slut på all otur jag haft i år. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Fy, så jobbigt du har det. Kram <3

2015-08-10 @ 16:16:58
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Olivia Ward's blogg

Ååh hoppas du blir bättre snart!! <3

2015-08-10 @ 17:36:44
URL: http://www.nouw.com/oliviaward
innanjagsomnar

Blir bedrövad när jag läser om hur du mår. Önskar att vården varit bättre och att man kunnat hjälpa dig med att må bättre.Styrkekram!

2015-08-10 @ 19:48:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0