kroppen behöver mer vila

Hej!
 
Jag har svåra smärtor i vänster höft och högerhandled. Så det blev ingen promenad ute i naturen idag istället fick det bli en lugn dag som igår. Jag hann faktiskt måla lite på min påbörjade Mandala innan handen och yrseln börja ställa till det för mig. Nu ligger jag nerbäddad i sängen med datorn i knät för att ens klara av att blogga detta inlägg.
 
Min vilja till att kämpa är det då inget fel på iallafall. Den finns alltid där även om det ibland känns mörkt så tittar alltid ljuset fram tillslut. Den egenskapen har jag fått efter min morfar. Han kämpa på hur mörkt det en var i livet, så gav han aldrig upp sina drömmar och mål. Jag ska besegra sjukdomarna!kramiz<3
 
 Så ser Mandala ut efter dagens målande:
 
Så här mår jag just nu inte ens Stödnallen cilla kan pigga upp mig. Helt slut!:
 
 
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sanna Eriksson

Tråkigt att du också har smärtproblematik.. Lever i konstanta smärtor också :( Att kämpa är det man får göra, hoppas det löser sig :)

2015-08-02 @ 21:02:14
URL: http://dreamspo.blogg.se/
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

2015-08-03 @ 10:46:42
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0