Rehab-besök

Godkväll!
 
Idag stod det rehab på schemat och det är något jag blivit påtvingad ofrivilligt så kändes sådär att åka dit faktiskt. Då jag inte vill påbörja nått som låser mig ännu mer i höst än de jag redan har i form av behandling, bassängträning... Men jag åkte dit och det gick okej, men de 4 övningar jag fick för höften var så jobbiga att jag däcka så fort jag kom hem och då var det bara visning av övningar.
 
Dom ska ju upprepas 5-10 ggr och det lär jag inte klara göra varje dag då min energi inte är fullladdad tillräckligt för det.Jag ska naturligtvis göra mitt bästa, men på kroppens villkor så inga fler bakslag sker. Nu ska jag äta mellis innan jag ska göra mig redo för natten, kramiz<3
 
Jag innan rehabbesöket:
Jag efter besöket:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nathalie

Länge sen jag var inne på din blogg men alltid lika inspirerande att läsa din blogg kämpa gumman jag hejar på dig :)

2015-08-19 @ 16:08:43
URL: http://sexdagboken.nu/
SecretH

ååh styrke kramar till dig, due så sjukt fin! (:

2015-08-23 @ 20:50:24
URL: http://SecretH.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0