Suck ännu ett nedslag....

Heej!
 
Faan säger jag bara! Känner mig så stressad över det förbannande läkarutlåtandet som måste vara inne första oktober och som inte blivit skrivit än fast jag bett om det sen i maj och troligen blir det inte gjort fören 22 september om ens då? kommer jag hinna få in det i tid? jag börjar bli tveksam.... Svensksjukvård alltså!

Dagen har i övrigt vart okej även fast magen/tarmarna bråkat och gjort mig kraftigt illamående. Något som gör att jag tappar aptiten. Förhoppningsvis släpper det tills imorgon eller i helgen då det är matfestival i stan. Det är något jag längtat efter sen jag missa kulturkalaset i Gbg. Nu ska jag samla kraft att slåss tillbaka mot vården imorgon bitti. kramiz<3
 
BOOM! ÄNNU ETT NEDSLAG!
 
 

 
 
 
 
 
 


Kommentarer
lex

irriterar det dig om jag tar insperation från dig med hjärtat? jätte bra blogg!! kämpa på med hälsan!!

Svar: Hur menar du? Inspirerar jag dig till att skriva om visst ämne eller på ett visst sätt, så är det inget jag kan irritera mig på.
Tack så mkt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-08-27 @ 18:24:40
URL: http://tomuchlove4u.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0