Torsdagen rullar på...

Tjo!
 
Snart är behandlingen avklarad och jag kan bege mig hem för att packa det sista inför resan. Jag börjar bli allt mer nervös inför tågresan och framför allt hur jag ska hantera mina anfall i magen på tåget. Jag kan knappt hantera dom hemma liksom. Jag ska göra mitt bästa iallafall och jag kommer ha med mig lite mellis.
 
Imorse fick jag se att min sömntablett hade fastnat i dosettlådan, så inte konstigt att min natt blev katastrof. Lite klantigt, då jag brukar dubbelkolla. Men ikväll ska jag verkligen se till att få i mig den. jag behöver verkligen få sömn då denna veckan har vart hemsk jobbig när det kommer till nätterna. Ska vila magen nu, kramiz<3
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
johanna

fin blogg :)

2015-08-06 @ 20:28:27
URL: http://nouw.com/jaxel


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0