Trött, tröttare, tröttast

Hej på er!
 
Jag vakna precis upp efter att ha sovit i 14 timmar, men det tycks inte räcka för min kropp. Jag har därför bara tänkt att blogga detta inlägg och duscha av håret nu innan jag ska bädda ner mig i viloläge igen. Får dåligt samvete av att sova bort dagarna men vad ska jag göra när kroppen inte orkar vara vaken?!
 
I övrigt värker bröstkorgen så mycket att andningen påverkas. Dessutom är illamåendet extremt just nu. Något som ställer till det när det kommer till mat. Men efter lite betänketid fick det bli en smörgås och glasmjölk. Jag ska även försöka få i mig lite frukt som mamma hade med sig hem från mormor. Jag kämpar tapper på...kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0