Tungt att lämna Skåne...

Hej på er!
 
Tidigt imorse börja min resa hem mot Skövde igen. Det tog emot rejält att lämna det fina och mest underbaraste jag har i Skåne. Jag visste att det skulle bli ett svårt beslut att ta, men hälsan måste gå först och som tur förstår min prins det. Men jag kommer deffenitivt återvända dit så fort min kropp har återhämtat sig. För jag vill få uppleva mer av skåne som jag så länge drömt om.
 
Vi hann bara besöka Emporia ca 1 timme och Sjukhuset, resten av tiden spenderades i soffan eller sängen för jag vart så trött. Jag hade iallafall underbart sällskap och en bra teddy björn att gråta ut hos när febern och hjärnan tog över hela mig.kramiz<3
 
Malmö C
 
Mot skövde:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0