Äntligen ut i friska luften

Tjo!
 
Tidigt imorse var jag iväg på behandling och därefter åkte jag och stor handla på apoteket. Något som jag verkligen behövde göra då hemma apoteket börjat ta slut. Blir ju så nu när jag är sängliggades och hemma såpass mycket så går det åt av allt från saker till såromläggning till mediciner.
 
Dock ramla jag ihop i hallen så fort jag kom hem, men efter några timmars sömn i sängen kände jag mig stark nog för att kunna duscha av mig och hålla mig uppe för tv-mys. Men känner mig stolt som lyckades ta mig ut idag efter en veckas tid nerbäddad i sängen. kramiz<3
 
Medans jag var iväg pynta mina päron granen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0