Årsresumé av 2015

Mitt 2015 har vart ett otroligt mörkt år

 

Detta år börja nu lida mot sitt slut. Kanske tur de för det har vart bland det mörkaste året i mitt liv. Jag har förlorat många nära och kära därmed tvingats gå på mängder av begravningar. Men även fått välkomna en lite prinsessa som nu mer även är min guddotter. Året har vart tufft på många sätt, så hoppas verkligen 2016 blir ett bättre år för lilla mig.  Kramiz<3

 

 

Januari: Efter en teater bröt jag tystnaden om min sorg.

 

Februari: Bråket med läkarna bröt ut.

 

MarsHitta en barn secondhand här i stan med super fina kläder.

 

April: Jag fick genomgå min första Magnetröntgen och var på leva & fungera mässan i Gbg.

 

Maj: Jag och Elwiirah var på Cirkus Scott.

 

Juni: Min farfars bror gick hastigt bort.

 

Juli: Reste till Hofors för begravning och återuppleva minnen. Kort efter hemfärd gick ännu en nära bort därifrån.

 

Augusti: Jag var nere i Malmö för första gången i mitt liv.

 

September: Hitta världens mysigaste pyjamas som jag naturligtvis köpte direkt.

 

Oktober: prinsessan Pocahontaz-Melody föddes.

 

November: Fick ett paket från min idol Foki.

 

December: Fira jul Hos syrran och hade det hur mysigt som helst.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0