Kommer det vända?

Godkväll!
 
Min kropp blir bara svagare för varje dag som går nu och det känns inte alls speciellt bra. Det är ju inte långt kvar till söndag nu och då ska jag ju åka till syrran ett par dagar. Jag vill må hyfsat bra så jag orkar vara med barnen under de dagarna. Så hoppas verkligen att jag blir bättre inom de närmsta dagarna annars får jag nog vända mig till vården. För så länge jag inte behåller så mycket näring kommer min kropp inte bli stark nog för att klara resan till syrran. Det gör ont att känna mig besegrad av min egna kropp. Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i magen, benen, armar, bröstkorgen. illamående, yrsel, trötthet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0