Alla Hjärtan´s Dag

Ord till dig älskling!
 
Du är allt jag nånsin.
Du är allt jag nånsin drömt.
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag glömt.
Och du är den som får mig hoppas.
Du är den som får mig le.
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge.
 
För du är där när ingen ser mig.
.Du är där när stormen yr.
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr.
Jag vill alltid ha dig nära.
När åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår.
JAG ÄLSKAR DIG MIN SKATT
 
Du är allt // Shirley Clamp
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebecka

slumpade blogg och hamnade här och kunde inte låta bli att läsa lite... Vill bara säga att jag blir väldigt berörd av det du skriver. Keep fighting!
Kram!

2015-02-15 @ 16:02:27
URL: http://beckys.for.me


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0