Äntligen Fotvård<3

Goddag på er!
 
Idag står det fotvård på schemat och det känns faktiskt riktigt skönt att få ordning på dem även om det kostar väldigt mycket. Men så är det att vara kronisk sjuk, väldigt väldigt dyrt! Tur jag har underbara föräldrar som sponsrar mig då och då för att jag ska få alla mediciner/behandlingar/vård oavsett priset.
 
Jag har under de senaste 2 åren gått på fotvård var 3:e månad, vilket är lite glest egentligen men samtidigt är det bara att gilla läget att man inte orkar eller har råd att gå oftare. Jag brukar i och för sig bara behöva klippa mina tånaglar själv en gång mellan varje besök på fotvården. Vilket inte är så mycket, men det tar otroligt mkt energi att klippa/fila dem på egenhand jämfört med att få hjälp. Nu ska jag åka, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0