Behandling gick bättre idag

Tjo!
 
Natten var en enorm utmaning full av svåra smärtor och kramper. Men jag tog mig igenom den tackvare alla nära och kära som stötta mig. Så tillslut kunde jag varva ner och sova några timmar innan jag återigen var tvungen att gå upp för att äta och ge mig iväg för behandling.
 
Idag gick behandling kanon och var otroligt skönt att få prata ut med en underbar sköterska hur läkarbesöket vart. Hon blev konstigt nog inte förvånad utan förklara att den läkaren jag hade i Onsdags är lite vimsig av sig och att flera patienter klagat på att hon inte verkar kunnig utan försöker bara prata folk till rätta. Men hur i helvete kan hon då få jobba kvar som läakre? Jag ska iallafall ringa patientnämnden igen nästa vecka. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor & domningar i benen, armarna. Svår Huvudvärk Trött/matthet. yrsel. Men taggad inför helgen.
 
Världens gosigast filt som används dagligen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0