Blir till en lugn helg

Hej på er!
 
Min sista behandling för denna veckan är gjord, så nu blir det bara vila upp sig i helgen. Det är ju trots allt en ny vecka snart. Då kommer även nya utmaningar som ska besegras och till det behövs de massor av energi. Det krävs alltså att jag vilar upp mig för att orka med nästa veckas utmaningar som lär bestå av sjukhusbesök, fotvård, kanske en kompisträff. Vila, vila är vad som gäller nu. Glöm inte ställa era frågor här. För imorgon ska jag försöka besvara några av dem. kramiz<3
 
Här kommer en gammal goding från 90-talet som spelas väldigt mycket hemma hos mig:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sassysabina

Låter inte alls kul! hejar på dig! :)

2015-02-07 @ 12:02:31
URL: http://finest.se/sassysabina


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0