En dag av berg & dalbana

Heej!
 
Dagen har vart lite som en berg och dalbana av känslor. Ena stunden har jag vart glad och nästa stund ledsen. Jag antar att det beror på smärtorna i benen och den begränsade orken som gör att känslorna rörs om. Men trots att jag vart ledsen så har lilla TT lekt intill mig i flera timmar. Vilket vart väldigt mysigt för min del då hon ger mig styrka att resa mig upp igen. Nu sitter jag och väntar på mat innan det är dags att ha myskväll med mamma framför tv. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, huvud, benen, höft. Yrsel, stel. trött.
 
Någon som ville vila med moster en stund:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Jätte fin blogg, ta hand om dig! :)

2015-03-12 @ 20:32:45
URL: http://zzemme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0