Framsteg i kampen

Tjo!
 
Mitt efterlängtade samtal gick mycket bra och det var väldigt skönt att få lätta tankarna kring "händelsen" som kommer förändra mitt liv på ett positivt sätt. Nämligen Teatern jag var på förra onsdagen. Den har gjort mig 10 kg lättare om axlarna. Jag är inte längre fundersam utan snarare vill jag även hitta sätt att släppa resten av de som tunger ner mig så otroligt mycket. Jag är så stolt över mig själv att jag äntligen börjar hitta styrka att krossa hindrerna på vägen. För jag ska vinna kampen! Kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, benen, armar. Yrsel, syndimma, muskelsvaghet & förlamandeTrötthet.
 
Ännu en Mandala är klar. Detta är ett bra sätt att varva ner:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0