Går inte lita på kroppen

Hej!
 
Igår kväll fick jag förfrågan om jag ville följa med ut till kungariket till helgen. Jag hoppas och vill åka dit, men allt hänger på kroppen som vanligt. Mår den så här dåligt som den gjort den sista veckan, kommer jag inte klara av en sådan resa. Då får jag bli hemma helt enkelt även om det kommer tära på mitt psyke att inte få komma ut till mitt paradis. Men jag får försöka komma på en plan B i fall allt går i lås pga kroppen. Ni som är kronisk sjuka brukar ni också ha en plan B? kramiz<3
 
Kroppstatus: smärtor i benen, mage, huvud. Blek, yr (järnbrist). Trötthet.
 
En av mina favoitlåt just nu
(Saknar dig så morfar!):

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda

vad jobbigt för dig <3

2015-02-10 @ 19:55:10
URL: http://amandacarlberg.com
Shiibby

sv: förstod de till slut :) riktigt roligt att man hamnade där :) kram

Svar: Härligt, ja det är det speciellt när det kommer som en överraskning, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-02-11 @ 08:18:32
URL: http://shiibbysparlor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0