Gårdagens Äventyr

Hej Hej!
 
Igår åkte jag ju ner till syrran för att träffa barnen men även för att lyssna på när flickorna sjöng i kyrkan. Resan dit gick utan större problem trots värk och illamående. Värre var det på hemvägen, då dem extrema smärtorna gjorde det svårt att sitta ner i bilen dessutom klara jag knappt hålla uppe huvudet, så tur var la det att jag hade med mig nackkudden som stabilisera nacken.
 
Jag plocka med mig den minsta tösen hem. Dels för att liva upp huset här hemma samtidigt som jag kan få ha det lite roligt. Nu ska jag iväg på behandling efter det blir det mys med TT. kramiz<3
 
Lite bilder från gårdagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0