Måndag = Behandling

Tjo!
 
Om en liten stund ska jag dra mig till sjukhuset för behandling. Idag känns det lite jobbigt att faktisk behöva ta mig dit på egenhand. Då kroppen strejkar så och allra mest benen som absolut inte vill som jag. Balansen är urfunktion och benen domnar bort. Jippi eller inte! Men eftersom behandlingen är viktig är det bara att kämpa sig dit. Synd bara att både mina chafförer jobbar nu annars hade det vart perfekt med skjuts.
 
Igår sov jag nästan bort hela dagen och denna dag lär nog också gå åt till att vila sig stark efter behandlingen, så man orkar med resten av veckan. Hoppas, hoppas verkligen må bättre snart så man kan åka iväg på äventyr igen. Känner att jag behöver komma bort från allt det trista. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare, så gå in på min blogg och kolla om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2015-02-09 @ 16:56:44
URL: http://matiiildaa.blogg.se
SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!

Jag ska absolut visa upp vad det blir av pärlorna sen! :) Hihi.. Blir det något fint så kanske det blir en tävling! :D

Åh, jag önskar att jag kunde måla. Men jag får nog hålla mig åt pärlor jag... :P
Hoppas att det gick bra hos läkaren idag! <3

Svar: Klart dina verk kommer bli fina. Längtar redan på att få se:)
Jodå det gick bra, men väldigt trött efteråt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-02-09 @ 20:13:54
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0