Mina knep för att vinna...

Godkväll!
 
Just nu är jag otroligt less på min dumma kropp som bara vill bråka med mig. Idag är det mina magsmärtor och trycket i bröstkorget som känns jobbigast utöver den jobbiga tröttheten som inte går att vila bort. men jag kämpar tapper på. Jag ska vinna mot detta svåra skov också, precis som alla andra skov jag besegrat. Någon gång kommer det vända till det lättare, men tills dess får man försöka göra det bästa av situationen. kramiz<3
 
Några knep som jag använder mig av just nu:
  • Vätskeersättning minst 2-3 ggr/dagligen.
  • Sova middag för att orka med kvällen
  • Vara noga med tiderna för medicineringen
  • 30min avkopplings aktivitet tex måla, pyssla...
  • Kvällsduscha för att varva ner innan natten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0