Rullstol på nytt

Jag vill inte, men måste...
 
Det finns en tanke som cirkulerar i huvudet och som mamma också funderat på. Det är det där med rullstol, ska jag behöva använda det igen för att kunna komma ut mer. För just nu kommer jag ingenstans pga min svaga kropp. Dock måste jag fixa någon som kan ta med mig ut när mina nära jobbar. Så det tillkommer ytterligare lite saker som behöver fixas för att jag ska få ett någorlunda värdigt liv igen. Det är så svårt att förstå allt som händer mig just nu. Men jag ska fixa detta. JAG SKA VINNA! kramiz<3
 
Blivande kompis på nytt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jossan

Hejsan. Mitt namn är Josephine, men kallas för Jossan. I min blogg kan du läsa om min väg till att flytta hemifrån och hur det är att leva med diagnosen Aspergers Syndrom.

Mvh Jossan

2015-02-17 @ 17:57:54
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0