sammanfattning av helgen

Tjo!
 
Helgen har kanske inte gått som planerat, men jag är ändå nöjd att jag klara av den. Det var tufft att laga mat och diska när kroppen är så utmattad att jag får mjölksyra i kroppen av minsta ansträngning. Så jag skulle förmodligen inte orka med sådana vardagssysslor 7 dagar / veckan. Men jag ju alltid så gott jag kan oavsett hur kroppen mår och det vet ju dem som känner mig väl.
 
Börjar bli väldigt nervös över om jag verkligen lär få en läkartid i veckan, som jag försökt få sen i Julas. Dem hittar alltid på en ursäkt till att inte ta mig på allvar. Får la hoppas patientnämnden gett dem en rejäl spark. Nu är det dags att ladda batterierna i och det gör jag framför serien Violetta. kramiz<3
 
Pyssel har jag iallfall fått gjort framför tv:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0