Sista dagen på ön

Goddag!
 
Ljuset från all snö som kommit under natten får mig att hoppas stort på att vi blir insnöande, så vi inte kan åka hem från ön idag. Jag vill verkligen inte lämna det vackra här och åka till stan där allt jobbigt gör sig påmind dagligen. Men ibland har man inget val och framför allt när det kommer till sjukhusbesök och viktiga behandlingar. Tur jag är en fighter som vägrar ge upp! Det dröjer nog inte länge innan jag är tillbaks här ute. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i höfterna, bröstkorg, mage. Smått yrsel, illamående. Enorm trötthet. Dubbel vagel på höger öga. Slemhosta.
 
Snön gör allt så vitt och klart....
 
Sova en stund innan hemfärd:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0