Spara rösten blir svårt

Goddag!
 
För att vara dagen efter ett äventyr känns det rätt bra. Jag har inte speciellt ont just nu, men har knappt någon röst pga allt segt slem som knappt går att hosta upp. Så blir till att försöka låta bli att sjunga för att spara rösten till mötet jag ska iväg på sen. Det kommer inte bli lätt. Jag älskar ju att sjunga! Det hjälper mig att få ut alla känslor som svävar om kring i huvudet. Musik ger mig styrka när jag är svag och glädje när jag är ledsen. kramiz<3
 
Hur gör ni för att få ut alla tankar?
(Ni kan mejla in om ni inte vill att andra ska se)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madeleine

fina du!

2015-02-26 @ 14:46:35
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0