Bra start på veckan

Godkväll!
 
Kroppen känns väldigt sliten och trött efter allt strejkande förra veckan. Dock är smärtorna betydligt mindre och illamåendet är under kontroll. Så det tycks iallafall gå åt rätt håll. Vilket jag är otroligt glad för. Det har vart en riktigt tuff start på detta år, men än finns det känns till att få det bra.

Under behandlingen idag fråga min sköterska mig om jag ville delta i hennes första Medicinskyoga grupp som hon kommer att starta i slutet på månaden. Min läkare hade nämligen föreslagit mig, så det känns lite speciell att få bli en av de 5-6 utvalda personerna som får delta. Åter kommer mer om detta när det är dags. Kramiz<3
 
Det har vart så kallt och trist väder ute, så jag passa på att tända lite ljus och se film.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebecca

åååh så fin du har blogg :) var gärna med i min blogg tävling

2015-01-12 @ 23:01:26
URL: http://fames.se/beccarosan/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0