En förklaring, men ändå så hemskt

Godkväll!
 
Läkarbesöket gick inte riktigt som jag hade hoppats. Jag har fått tillbaka cystorna och framför allt på ena sidan, vilket även förklarar de svåra magsmärtorna och aptitförändringarna jag har haft den sista tiden. Jag ska på nytt besök om 3 månader och om de inte försvunnit då blir det op för att få bort dem. Dock om det skulle bli värre skulle vi försöka flytta fram det så fort som möjligt.
 
Jag vill inte opereras igen. Sist vart jag så skakis och väldigt sjuk efteråt. Det var en mardröm som jag inte vill uppleva på nytt. Men jag antar att jag inte har nått val om de inte försvinner av sig själv. Nu håller jag tummarna. kramiz<3
 
Än är inte allt hopp borta! Jag ska vinna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
shazi

fin bild

2015-01-08 @ 13:28:13
URL: http://shazi.blogg.se/
Nilla

Fy stackars dig, hoppas du slipper operation. Kram

Svar: Jag hoppas den försvinner av sig själv som den på vänster sidan gjorde:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-01-08 @ 15:22:25
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0