Härlig Söndag!

Tjoho!
 
Idag står det kompis träff på schemat för mig. Vilket ska bli roligt för jag har inte träffat Amanda på väldigt länge nu. Elwiirah ska passa på att åka till gammelmormor för att leka med "Bikupan" (små bi figurer som bor i en plast bikupa). Något som jag själv älska att leka med när jag var hos min mormor som barn.
 
De senaste veckorna har jag ju nämnt att jag målat lite för att koppla av och finna mig till ro när smärtorna är som jobbigast. Detta gör jag även lite varje kväll för att lättare kunna somna. Konstigt nog fungerar Mandala-målning jätte bra som avslappning. Tycker ni som stressar elelr har svårt att somna ska prova att måla en stund innan läggdags. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0