Ljuset i det mörka eländet

Godkväll!
 
 Jag är trött och har extremt svåra smärtor som ibland får mig att överväga på att åka in. Det är febern och infektionen som ställer till det. Men jag ska göra allt för att hålla ut in i det sista. Då jag helst vill slippa sjukhus så mycket som går. Det tar dock på psyket att vara så här sjuk ännu en gång.
 
Men är otroligt tacksam för allt stöd jag får av mina nära och kära. Dem gör verkligen allt för att jag ska få ha det så bra som möjligt. Jag får välja mat, bli ompysslad med fotvår. De till och med sitter med intill in säng för att pyssla med mig. Älskar er så. Nu ska jag vila mig igen, kramiz<3
 
Dagens känsla i en låt:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
SANDRATORN.SE

Tack snälla! :) Ja, det var verkligen den bästa starten på året någonsin! :) Hihi..

Hur går det för dig? <3

Svar: Ja=) Väldigt fina namn den lilla krabaten fått=)
Jag kämpar på trots motgångar, men har ju mina små syskonbarn som lyser upp livet. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-01-10 @ 18:47:04
URL: http://sandratorn.se
Katta

Hej! Tack för din fina kommentar på min blogg :)

2015-01-12 @ 14:35:11
URL: http://mekatta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0