Mot badhuset med tösen

Hej hej!
 
Inatt sov jag otroligt oroligt och svettades så mycket att jag till och med fick gå upp och duscha av mig en gång. Kroppen lever sitt egna liv nu igen och det beror troligen på att jag gjort väldigt mycket på kort tid. Fast jag har haft det bra och stannat i tid så inte fått några direkt bakslag en längre tid. Vilket alltid är ett bra tecken på att jag funnit vad som är lagom för just mig.

Nu ska jag och Wiirah till badhuset för lite simträning och med mig har jag Ellen så hon kan hjälpa mig ifall jag behöver vila en stund. Ellen är så underbar med barnen och hon vet ju själv hur det är att ha syskonbarn så hon är toppen att ha med sig på äventyr. kramiz<3
 
Elwiirah har lärt sig göra rainbow Loom armband:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0