Skridsko-åkning

Hej på er!
Vilken underbar Lördag jag haft tillsammans med tösen. Under eftermidagen begav vi oss till ishallen för lite skridsko-åkning. Jag kan säga att tösen var lite tveksam till utflykten men efter 5 min på Isen vägra hon istället gå och fika. Det gick lite segt i början men sen kom hon igång och mot slutet kunde hon nästan åka helt utan stöd.
 
Och jag själv var lite oslipad, ostadig, dock kunde jag åka hyfsat bra, men foten värkte så måste fixa inlägg till mina skridskor. Det kändes väldigt magiskt att äntligen kunna få åka skridskor igen efter 6 års vila. Det är faktiskt vid sådana här utflykter som jag känna mig fri även om vi fortfarande är nära både sjukhuset och hemmet. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0