Teater med V.I.P

Hej!
 
Ikväll blir det Teater med V.I.P gänget. Vi ska gå och se "Jag vill inte dö, Jag vill bara inte leva". Jag lär nog känna igen mig mycket i allt som kommer nämnas så bäst att packa med sig näsdukar och vatten.
 
Imorse när jag vakna var jag väldig tveksam till om jag skulle komma iväg, då benen och magen återigen krånglar. Men jag ska försöka stå ut med plågorna samtidigt få göra något jag sett framemot länge. Faktiskt 6 år sen jag var på teater sist. Så riktigt spännande. kramiz<3
 
Är det någon som är taggad, så e det jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Hoppas du får det jättemysigt och att du inte får lida allt för mycket för det i efterhand. Kram

Svar: Det var en otroligt bra teaterföreställning. Jga blev väldigt tagen av allt så bröt ihop, men det är inte så konstigt när man levt så nära inpå "dödliga" psykiska sjukdomar. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-01-28 @ 18:00:44
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Maritha

Åååååh, kan tänka mig att det är en stark föreställning. Har läst boken, och den var heeeelt underbar! Kan tänka mig att en teaterföreställning lyfter känslan ytterligare. Kraaaam!

Svar: Jag har inte läst boken, men hört tals om den. skådespelaren lyfta fram känslorna extremt bra. Man blev väldigt tagen och berörd. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-02-06 @ 17:10:04
URL: http://maritha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0