Tycks bli min tur dag

Heej!
 
Nu har jag vart och hämtat ut mitt paket från lifebutiken som innehåller två rosa rullar av Kinesiotejp som jag ska använda för att lindra höftvärken lite. Jag har längtat extremt mycket nu för att få tejpa den på nytt, då värken kommer i vågor och just nu är den intensiv.
 
Jag ska snart iväg och anting bowla eller gå på bio med en kompis. Jag hoppas verkligen det blir bowling men eftersom vi inte har kunnat boka pga jag inte vet hur jag mår förren samma dag, Så finns det ingen garanti att vi får en bana. Vi får helt enkelt se hur det blir. Dags för mig att tejpa höften innan jag ska åka. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0