5 saker du inte visste om mig

 
1. Jag blev som 14 åring hemskickad från skolan för att jag var för lättkläd enligt min mentor. Visserligen hade jag kjol men den var inte så kort som hon påpeka.
 
2. Jag har flera släktingar som spelar/jobbar inom musikbranschen bla Henrik strömberg i scotts.
 
3. Som barn gick jag arabiska-kurser men enbart för att läraren bjöd på godis under lektionerna. Tyvärr minns jag inte mkt av de jag lärde mig.
 
4. Jag älskar att ligga och känna på nått mjukt text nalle, sömmar på sängkläder när jag ska sova. Det är så avkopplande.
 
5. Jag spöa varenda en i min klass på långdistans löpning i tonåren. Jag liksom flög fram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0