Blir en natt i stan....

Tjo!
 
Då är man hemma i stan igen efter några dagars vila ute på ön. Vi ska bara mellanlanda här för imorgon fortsätta resan mot Hofors som lär ta ca 4 timmar + 2 timmars matraster. Så totalt lär resan ta runt 6 timmar. Något som jag lär få betala för så fort jag kommer hem igen. Jag vet att jag kommer krascha rejält,  men hade det inte vart för att de är begravning så hade jag nog avstått helt från att åka med. Dags att packa om väskorna så slipper jag tänka på de imorgon bitti när mitt illamående kommer vara som värst. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i höft. bröstkorg, benen, armar. Illamående, trötthet, kramp i luftrören.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Bintu Malm Fraser

Hej tjejen!
Har läst en del här på din blogg nu. Får man fråga vad det är du lider av? Och har du dagar då du mår bra oxå?

Hoppas att du kommer trivas på det nya stället :-)
Kram på dig!

Svar: hej!
JAg lider bla Fibromyalgi & ME/CFS (neurologisk sjukdom) samt flera följdsjukdomar. Jag har dagar då jag mår bättre men aldrig helt bra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-07-22 @ 21:08:38
URL: http://bintan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0