En riktigt trötter....

Tjo!
 
Jag är helt slut i kroppen och vore det inte för kuratorsamtalet om 30 min hade jag nog sovit bort hela dagen. Är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna och då är de illa. Men eftersom kuratorsamtalet kan vara det sista för i år vill jag inte missa det. Då jag vill få ett bra avslut innan jag går vidare.
 
Jag hoppas min kroppen återhämtar sig och blir bättre med tiden. På måndag nästa vecka trappar jag ner ännu ett steg och risken för att bli ännu sämre är stor. Men jag hoppas på att inte känna av någonting denna gång och därmed kunna avsluta mina sommarplaner. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Bintu Malm Fraser

Håller tummarna för att du inte blir sämre!

2015-07-23 @ 22:16:17
URL: http://bintan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0