Framsteg är alltid bra

Hej!
 
Jag mår idag något bättre i kroppen. Framför allt inte lika trött som jag var igår, då jag endast orka vara vaken för att äta middag och duscha av mig lite under hela dagen. Så det går åt rätt håll även om det går väldigt sakta. Det värker och bränner extremt i hela bröstkorgen och benen, men i övrigt känner jag inte av så mkt trots att det steker på bra ute.
 
Jag har visserligen vart inne och tagit mig en rejäl kall dusch, ungefär lika kallt som det är i vänern. Så underbart skönt och svalkande. Idag står det inte specielt mycket på schemat utan mest ta det lugnt och kanske åka ut till min bror och hälsa på för första gången sen han flytta. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Hej!
Eftersom du blev min 100 följare skulle det vara kul om du ville skriva ihop ett inlägg. Som ett gästbloggs inlägg typ :)Med text och bild. Så lägger jag ut det på bloggen när jag fått de :D
Ha en fin helg :)
Skicka till [email protected]

Svar: Hej! Ja det vore roligt:-) jag kan skriva det imorgon, då jag just nu vilar/sover. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-07-03 @ 15:10:17
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0