Framsteg med maten

Tjo!
 
Idag har jag gjort stora framsteg när det kommer till maten. Jag kan fortfarande inte äta jätte mycket men aptiten finns där, så jag är konstant sugen på saker. Vilket gjort att jag ätit små potioner av lite av allt möjligt som kakor, fruksallad, mackor... Jätte stolt över mig själv att jag gjort sådant bra framsteg på en vecka. men det är långt ifrån över för jag går fortfarande ner i vikt.
 
Behandlingen gick rätt bra idag förutom att det stack till något, sen var plågan över. Det var mycket folk i väntrummet till receptionerna när jag kom dit. Det är nämligen två vårdcentraler i ett hus & 90% av alla som satt där skulle till Norrmalm. Så det blev ganska fort min tur då det bara var jag och en till som skulle till Billinge vc. Jag har alltså gjort ett bra val. kramiz<3
 
Mums!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
josefine

Hoppas du får en riktigt bra helg! :)

2015-07-31 @ 19:26:01
URL: http://nouw.com/malmqvistarn
Sanna Eriksson

Så gott! :D

2015-07-31 @ 20:02:22
URL: http://dreamspo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0