Längtar till skåne...

Hej!
 
Idag tog jag sovmorgon eller snarare sov över 12 timmar för att verkligen få kroppen att återhämta sig. Tyvärr skakar jag väldigt mycket, så är trots sömnen jätte trött. Men en fighter kämpar sig i mål och det är precis vad jag ska göra.
 
Jag önska jag kunde resa iväg nu och bara få njuta av livet, men har så mycket inbokat att det blir svårt att komma iväg fören min prins semester är slut. Viktigast är ju att vi är tillsammans, så jag får helt enkelt åka när kroppen är stark nog och göra de bästa av timmarna han kommer jobba. kramiz<3
 
This is my fight song
Take back my life song
Prove I'm alright song
My power's turned on
(Starting right now) I'll be strong
I'll play my fight song
And I don't really care if nobody else believes
'Cause I've still got a lot of fight left in me...
 
 
 
 

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0