Mot sjön för bad

Tjoo!
 
Idag har jag haft fullt upp med en liten pojke på 3½ år som älskar att vara med sin "mamma jejjej". Jag sov visserligen inte speciellt bra inatt, men jag kan inte sova bort dagarna när jag har besök hos mig. Då måste man ju passa på att umgås med dom små liven som i detta fall är lilla Ezaiaz som inte är här så ofta. Vi ska snart iväg till standen för att bada eller iallafall doppa fötterna. Sen tror jag pojken vill leka i sanden med de nya sandleksakerna jag och Elwiirah köpte sist. Bilder från dagens äventyr dyker nog upp imorgon. Kramiz på er<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, armar, höft och benen. Små trött, illameånde, syn & balans rubbningar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0