Nytt vårdställe ger ljus

Godkväll!
 
Idag har jag en riktigt dålig dag. Jag skakar väldigt mycket så har ingen kontroll över kroppen alls. Vilket lät till att jag skadat mig konstant under hela dagen. Mitt tal är även påverkat så pratar ganska otydligt,. Det har gjort att jag fått upprepa mig ganska mycket. Något som gör mig väldigt trött men ibland måste man ju göra sig förstådd.
 
I morse var jag på mitt nya vårdställe för att få min behandling och ja sköterskan var lite nervös och tappa grepet om sprutan, så hela vätskan rann nerför byxkanten. Dom är nog inte så vana vid att ge injektioner och framförallt så var hon också ny på stället. Men dom var otroligt trevliga och glada i tonen. Det gillar jag för det ger livsglädje i allt de jobbiga. Jag ska ju trots allt vara där 2-3ggr/veckan och då krävs det lite glädje. kramiz<3

 
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kicki

Du gör det otroligt bra!
Verkligen en kämpe!
Bra skrivet också, mycket bra blogg du har.

2015-07-24 @ 21:13:45
URL: http://bergvis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0