Packat och klart...

Hej på er!
 
Jag har precis packat klart inför resan till ön imorgon och jag lyckades få ihop det även om det blev en extra ryggsäck med mediciner i. Dessutom passa jag på att plocka fram allt som ska med till Hofors på onsdag. Nu när allt är packat och klart, så jag kan fokusera på allt annat runt om kring och framför allt kunna njuta av semester utan strul med vården. Imorgon ska vädret bli hyfsat fint så då hoppas jag på att kunna bocka av lite "måste göra i sommar" dvs lite sommaraktiviteter fast i min takt så jag inte kraschar. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i magen, bröstkorg, benen, fotleder, v-axel & höft. illamående.
 
En del av mediciner och hjälpmdel jag måste ha med mig på semestern:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sandraf-mylife

usch vad jobbigt :/
fin blogg!

2015-07-13 @ 17:18:17
URL: http://miinvardaag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0