Riktigt svag i kroppen

Hej!
 
Mår inte alls bra idag. Min yrsel som jag får varje gång jag rör huvudet är troligen kristallsjukan, så förhoppningvis går det över av sig själv eller i värsta fall få jag ta upp det med en sjukgymnast/läkare för att få hjälp med att få kristallerna på plats igen. Dessutom har mitt illamående och har svåra magsmärtor blivit värre. Jag kan knappt kan svälja eller andas ordentligt sen gårdagens kräkningar som dessutom innehöll blod. Något som oroar mig även om det inte skulle förvånar mig om det är medicinerna som gjort skada. Oavsett vilket så ska jag besegra detta hindet med! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madde

Hej! Du verkar ha det så himla tufft och jag hoppas att allt vänder snart, så att du får mer energi att göra sådant som du tycker om. Vad är det för slags behandling du går på? Mvh Madde

2015-07-26 @ 14:46:26
URL: http://maddecases.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0