Skakningarna har fångat mig

Natti natti!
 
Idag har skakningarna blivit ännu värre, det gör att jag inte klarar av att hålla mig vaken specielt mycket. Då all ork går åt till skakningarna och ryckningarna. Jag hade hoppats på att inte få sådana här dagar. Då detta helvetet påverkar mer än vad folk tror. Jag tappar saker lättare, jag har ingen kraft i varken ben eller armarna det gör att jag inte kan stå upp en längre stund. Dessutom är talet och andningen påverkat. så inte konstigt att jag är konstant trött dessa dagar.
 
Jag hoppas verkligen att detta är borta redan imorgon för jag blir så arg på kroppen! Men innan jag bädda ner mig för natten ska jag försöka äta nått, om jag nu hittar nått som jag kan äta själv utan problem. Jag är rätt sugen på glass och chokladsås eller tårtbit. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du mått bättre idag :)

2015-07-09 @ 19:23:16
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0